Comunicate de presa
![](https://vitalmm.ro/files/news/big_canalizare_dragos_voda_10.07_(2).jpg)
UTIL - Cum evităm mirosul neplăcut al canalizării
O problemă cu care se confruntă locuitorii orașelor este mirosul neplăcut care se degajă din canalizarea stradală. Temperaturile ridicate duc la degradarea materiilor organice din canalizare. Pe de altă parte, consumul redus de apă – mulți oameni fiind plecați din oraș pe perioada verii – duce la stagnarea resturilor în conducte și evacuarea lor mai dificilă. La toate acestea se poate adauga panta redusă a sistemului de canalizare, care favorizează, de asemenea, funcționarea necorespunzătoare a canalizării.
Pentru funcționarea proastă a canalizării de vină sunt, însă, de cele mai multe ori, resturile alimentare, deșeurile menajere sau din plastic care nu au ce căuta acolo și favorizează formarea depunerilor pe pereții conductelor, a dopurilor, înfundarea canalului, acumularea de materii care fermentează etc. Uleiurile și grăsimile, în mod special, se lipesc de pereţii conductelor, râncezesc şi miros urât. În plus, în combinație cu alte resturi alimentare, acestea formează depuneri solide, foarte rezistente, care aderă la pereții conductelor.
Așadar, pentru a evita apariția mirosurilor din canalizare, sunt câteva lucruri pe care fiecare le poate face acasă. De exemplu o dată la 10-14 zile varsă în chiuvetă apă fiartă amestecată cu zeama de la o lămâie
Canalizarea nu este coșul de gunoi!
Preocuparea și atenția vizavi de deșeurile pe care le generăm și o schimbare de comportament – spre exemplu colectarea și predarea uleiului alimentar uzat pentru reciclare – pot ține la distanță mirosurile neplacute degajate din canalizare, înfundarea racordurilor sau refularea apei uzate în stradă sau în locuințe.
Societatea VITAL are un program regulat de mentenanță preventivă a canalizării, pentru a evita blocajele și refularea apei uzate din canalizare. Echipele societatii noastre intervin, de asemenea, și atunci când consumatorii sesizează la dispecerat (0262/215150, 1, 2 serviciu disponibil 24 de ore din 24, 7 zile pe săptămână.) înfundări de canal sau mirosuri neplăcute.
Disfuncționalități în furnizarea apei potabile către utilizatorii din Ulmeni și localitățile aparținătoare
Pentru informații suplimentare sau alte sesizări, dispeceratul S.C. VITAL S.A. vă stă la dispoziție la numerele de telefon. 0262/215150, 1, 2 și 0362/401052, 3, 0372752661.
16 Iul 2024 Citește mai multDisfuncționalități în furnizarea apei potabile către utilizatori
Pentru a putea asigura furnizarea apei potabile la parametrii normali, utilizatorii sunt rugați să evite folosirea apei potabile pentru scopuri agricole și de grădinărit.
15 Iul 2024 Citește mai mult![Plată factură online](https://vitalmm.ro/front/view/img/factura_image.png)
Plată factură online
![Contracte online](https://vitalmm.ro/front/view/img/cfh_documente_image.png)
Contracte online
![Acte contract](https://vitalmm.ro/front/view/img/acte_image.png)
Acte contract
![Tarife apă și canalizare](https://vitalmm.ro/front/view/img/tarife_image.png)
Tarife apă și canalizare
![Tur virtual stație tratare apă](https://vitalmm.ro/front/view/img/tur_image.png)
Tur virtual stație tratare apă
![Întreruperi furnizare apă](https://vitalmm.ro/front/view/img/intreruperi_image.png)
Întreruperi furnizare apă
![Media](https://vitalmm.ro/front/view/img/media_image.png)
Media
![Plata factura online](https://vitalmm.ro/front/view/img/programe_image.png)