Comunicate de presa
![](https://vitalmm.ro/files/news/19-07-03-02-49-48big_dsc_2062.jpg)
Societatea VITAL S.A. invită utilizatorii să își actualizeze contractele
Procesul de actualizare a contractelor de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă și de canalizare continuă și în luna iulie conform graficului de mai jos.
Prin urmare, invităm toți utilizatorii serviciilor prestate de către societatea VITAL S.A. care dețin branșamente individuale la bloc și case care au contracte încheiate anterior lunii aprilie 2013 să se prezinte în vederea actualizării acestora.
Contractele sunt actualizate la agențiile/ sediul societății VITAL, după cum urmează:
- pentru utilizatorii din localitățile unde operează S.C. VITAL S.A., la sediile agențiilor: Baia Sprie, Sighetu Marmației, Vișeu de Sus, Târgu Lăpuș, Tăuții Măgherăuș, Seini, Cavnic, Șomcuta Mare și Ulmeni.
- pentru utilizatorii din Baia Mare, strada Gheorghe Șincai nr.21 la Biroul de Relații cu Publicul, de luni – joi, în intervalul orar 07.30 – 16.00 și vineri , în intervalul orar 07.30 – 13.30.
- la Biroul de Relații cu Publicul din cadrul casieriei de pe bulevardul Republicii nr. 62, de luni – joi, în intervalul orar 07.30 – 16.00 și vineri , în intervalul orar 07.30 – 13.30.
Precizăm că actualizarea contractelor este impusă de noile dispoziții legale în vigoare în domeniul serviciului de alimentare cu apă și de canalizare.
Pentru întocmirea contractului, este necesară prezența titularului dreptului de proprietate sau a dreptului de folosință, sau a împuternicitului notarial al acestuia, cu următoarele documente:
- Act de proprietate sau contract de închiriere (original și copie)
- Act de identitate (original și copie)
Rugăm utilizatorii serviciilor noastre să își actualizeze contractele de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă și de canalizare, până la data de 16 august 2019. Pentru detalii suplimentare privind actele necesare în vederea actualizării contractului, puteți contacta Biroul Relații cu Publicul la numărul de telefon: 0262 – 213.574, 0262 – 213.575.
BRANȘAMENTE INDIVIDUALE BLOCURI - PARȚIAL
Bd. București de la bl. nr. 32 - .61, bd. Decebal, str. Arieșului, str. Barbu Ștefănescu Delavrancea, str. Berăriei, str. Constantin Brâncoveanu, str. Ciocârliei, str. Crizantemelor, str. Culturii, str. Electrolizei, str. Florilor, str. Hortensiei, str. Ion Slavici, str. Ion Șugariu, str. Macului, str. Mărășești, str. Minerilor, str. Nicolae Iorga, str. Pășunii, str. Progresului, str. Săsarului, str. Serelor, str. Teatrului, str. Tineretului, str. Vlad Țepeș, Aleea Expoziției.
ABONAȚI CASNICI - PARȚIAL
Str. Minerilor, str.Arieșului.
Disfuncționalități în furnizarea apei potabile către utilizatorii din Ulmeni și localitățile aparținătoare
Pentru informații suplimentare sau alte sesizări, dispeceratul S.C. VITAL S.A. vă stă la dispoziție la numerele de telefon. 0262/215150, 1, 2 și 0362/401052, 3, 0372752661.
16 Iul 2024 Citește mai multDisfuncționalități în furnizarea apei potabile către utilizatori
Pentru a putea asigura furnizarea apei potabile la parametrii normali, utilizatorii sunt rugați să evite folosirea apei potabile pentru scopuri agricole și de grădinărit.
15 Iul 2024 Citește mai mult![Plată factură online](https://vitalmm.ro/front/view/img/factura_image.png)
Plată factură online
![Contracte online](https://vitalmm.ro/front/view/img/cfh_documente_image.png)
Contracte online
![Acte contract](https://vitalmm.ro/front/view/img/acte_image.png)
Acte contract
![Tarife apă și canalizare](https://vitalmm.ro/front/view/img/tarife_image.png)
Tarife apă și canalizare
![Tur virtual stație tratare apă](https://vitalmm.ro/front/view/img/tur_image.png)
Tur virtual stație tratare apă
![Întreruperi furnizare apă](https://vitalmm.ro/front/view/img/intreruperi_image.png)
Întreruperi furnizare apă
![Media](https://vitalmm.ro/front/view/img/media_image.png)
Media
![Plata factura online](https://vitalmm.ro/front/view/img/programe_image.png)