Comunicate de presa
![](https://vitalmm.ro/files/news/17-02-03-10-40-17big_casieria_centrala_2.jpg)
Actualizare contracte - februarie 2017
Procesul de ACTUALIZARE a contractelor de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă și de canalizare, conform graficelor stabilite, este continuat și în luna februarie 2017 de către societatea VITAL S.A. Prin urmare, invităm toți utilizatorii serviciilor prestate de către societatea VITAL S.A. care dețin branșamente individuale la bloc și case care au contracte încheiate anterior lunii aprilie 2013 să se prezinte în vederea actualizării acestora.
Contractele sunt actualizate la agențiile/ sediul societății VITAL, după cum urmează:
Pentru utilizatorii din localitățile unde operează S.C. VITAL S.A., la sediile agențiilor, respectiv Agenția Baia Sprie, Agenția Sighetu Marmației, Agenția Vișeu de Sus, Agenția Târgu Lăpuș, Agenția Tăuții Măgherăuș;, Agenția Seini, Agenția Cavnic, Agenția Șomcuta Mare, Agenția Ulmeni.
Pentru utilizatorii din Baia Mare la sediul societății noastre din strada Gheorghe Șincai nr. 19 - 21 și la casieria de pe bulevardul Republicii nr.62 din Baia Mare.
la Casierie - Ghișeul Contracte persoane fizice, de luni pănă vineri, între orele 07.00 – 19.00
la Biroul de Relații cu Publicul, de luni – joi, în intervalul orar 07.30 – 16.00 și vineri , în intervalul orar 07.30 – 13.30.
la Biroul de Relații cu Publicul din cadrul casieriei de pe bulevardul Republicii nr.62, de luni – joi, în intervalul orar 07.30 – 16.00 și vineri , în intervalul orar 07.30 – 13.30.
Precizăm că actualizarea contractelor este impusă de noile dispoziții legale în vigoare în domeniul serviciului de alimentare cu apă și de canalizare.
Actele necesare actualizării contractului:
- Act de proprietate (original și copie)
- Act de identitate (original și copie)
Rugăm utilizatorii serviciilor noastre, pe cât posibil, să dea curs invitației noastre până la data de 20 martie 2017. Pentru detalii suplimentare privind actele necesare în vederea actualizării contractului, puteți contacta Biroul Relații cu Publicul la numărul de telefon: 0262 – 213.574, 0262 – 213.575.
BRANȘAMENTE INDIVIDUALE
Nr.crt. |
Strada |
Nr. bloc |
|||||||
1. |
Bulevardul Unirii |
9 |
10 |
10A |
11 |
|
|
|
|
2. |
Victoriei |
92 partial |
92A partial |
94 partial |
101A partial |
101B partial |
104 partial |
106 |
120A |
Victoriei |
130 |
136B |
146B partial |
|
|
|
|
|
|
3. |
Petru Rareș |
27A |
29 |
31 |
|
|
|
|
|
4. |
Matei Basarab |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
5. |
Mărășești |
9A |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
|
|
ABONAȚI CASNICI
Nr.crt |
Strada |
1. |
Anton Pann |
2. |
Aurel Vlaicu -partial |
3. |
Chioarului – partial |
4. |
Dealul Groșilor |
5. |
Lalelei |
6. |
Plevnei |
7. |
Nisiparilor |
8. |
Silviculturii |
9. |
Vasile Lucaciu |
Disfuncționalități în furnizarea apei potabile către utilizatorii din Ulmeni și localitățile aparținătoare
Pentru informații suplimentare sau alte sesizări, dispeceratul S.C. VITAL S.A. vă stă la dispoziție la numerele de telefon. 0262/215150, 1, 2 și 0362/401052, 3, 0372752661.
16 Iul 2024 Citește mai multDisfuncționalități în furnizarea apei potabile către utilizatori
Pentru a putea asigura furnizarea apei potabile la parametrii normali, utilizatorii sunt rugați să evite folosirea apei potabile pentru scopuri agricole și de grădinărit.
15 Iul 2024 Citește mai mult![Plată factură online](https://vitalmm.ro/front/view/img/factura_image.png)
Plată factură online
![Contracte online](https://vitalmm.ro/front/view/img/cfh_documente_image.png)
Contracte online
![Acte contract](https://vitalmm.ro/front/view/img/acte_image.png)
Acte contract
![Tarife apă și canalizare](https://vitalmm.ro/front/view/img/tarife_image.png)
Tarife apă și canalizare
![Tur virtual stație tratare apă](https://vitalmm.ro/front/view/img/tur_image.png)
Tur virtual stație tratare apă
![Întreruperi furnizare apă](https://vitalmm.ro/front/view/img/intreruperi_image.png)
Întreruperi furnizare apă
![Media](https://vitalmm.ro/front/view/img/media_image.png)
Media
![Plata factura online](https://vitalmm.ro/front/view/img/programe_image.png)