Comunicate de presa
Acțiuni recuperare creanțe 30.06-04.07.2014
SC VITAL SA continuă activitățile de recuperare a creanțelor de la abonații cu restanțe la plata facturilor. În perioada 30.06– 04.07.2014 vor fi derulate mai multe astfel de acțiuni în Baia Mare.
Astfel, abonații care locuiesc la case și au facturi restante la serviciul de alimentare cu apă și canalizare, vor fi înștiințați prin somații să le achite. În această situație se află aproximativ 600 de utilizatori ai serviciului. Și agenții economici din municipiu sunt atent monitorizați. După ce în prealabil au primit somații pentru achitarea facturilor de pe luna aprilie 2014, cei care nu au achitat restanțele vor fi debranșați de la rețeaua de distribuție a apei potabile. Această măsură, este luată în conformitate cu legislația existentă în domeniu (Legea 51/2006 și Legea 241/2006) privind sistarea apei potabile.
Amintim că, în cazul în care abonații vor fi debranșați de la rețea, rebranșarea se va efectua după achitarea la zi a facturilor restante, precum și a taxei de rebranșare, în valoare de 41 de lei pentru persoane fizice și 125 de lei pentru persoane juridice. În conformitate cu art. 4.16 din Contractul de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă și de canalizare, ”reluarea serviciului se va face în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la efectuarea plății.”
Disfuncționalități în furnizarea apei potabile către utilizatorii din Ulmeni și localitățile aparținătoare
Pentru informații suplimentare sau alte sesizări, dispeceratul S.C. VITAL S.A. vă stă la dispoziție la numerele de telefon. 0262/215150, 1, 2 și 0362/401052, 3, 0372752661.
16 Iul 2024 Citește mai multDisfuncționalități în furnizarea apei potabile către utilizatori
Pentru a putea asigura furnizarea apei potabile la parametrii normali, utilizatorii sunt rugați să evite folosirea apei potabile pentru scopuri agricole și de grădinărit.
15 Iul 2024 Citește mai mult