Comunicate de presa

01 Ian 1900 Printează

Acțiuni recuperare creanțe 21- 25.10.2013

SC VITAL SA continuă activitățile de recuperare a creanțelor de la abonații cu restanțe la plata facturilor. În săptămâna 21.10-25.10.2013, vor fi verificați utilizatorii serviciilor din Baia Sprie dar și din localitățile Dumbrăvița, Groși și Ulmeni.

Pentru că nu și-au achitat datoriile nici în urma primirii somațiilor, aproximativ 20 de utilizatori ai serviciului din Baia Sprie vor rămâne fără apă la robinete. Menționăm că acești abonați au facturi restante încă din luna iulie a.c., iar această măsură, nedorită de nimeni, este luată în conformitate cu legislația existentă în domeniu (Legea 51/2006 și Legea 241/2006) privind sistarea apei potabile. În aceeași situație se regăsesc și peste 60 de abonați ai serviciului de alimentare cu apă potabilă din localitățile Dumbrăvița, Groși și Ulmeni. Echipe specializate din cadrul societății Vital se vor deplasa în aceste localități pentru a-i decupla pe rău platnici de la rețeaua de alimentare.

În municipiul Baia Mare în această săptămână va fi verificată situația Asociațiilor de proprietari. Astfel, acolo unde sunt restanțe datând din luna august vor fi trimise somații pentru plata facturilor. În jur de 40 de Asociații de proprietari din municipiu figurează la această dată cu restanțe.

Amintim că, în cazul în care abonații vor fi debranșați de la rețea, rebranșarea se va efectua după achitarea la zi a facturilor restante, precum și a taxei de rebranșare, în valoare de 41 de lei pentru persoane fizice și 125 de lei pentru persoane juridice. În conformitate cu art. 216(3) din Contractul de furnizare/prestare și utilizare a serviciilor de apă și canalizare, ”repunerea în funcțiune a branșamentului se face în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la achitarea obligațiilor de plată pentru care utilizatorul a fost debranșat.”