Anunțuri publice

19 Ian 2016 Printează

Buletin de analiză a calității apei – 18 ianuarie 2016

Suntem convinși că o relație corectă cu clienții presupune existența și menținerea încrederii celor din urma în calitatea serviciilor furnizate. De aceea, zilnic monitorizăm calitatea apei potabile, respectând cerințele naționale și internaționale și sesizările clientilor. La secțiunea INFORMAȚII UTILE, în cadrul rubricii destinate calității apei (BULETIN ANALIZĂ APĂ) am publicat rezultatele monitorizării calității apei potabile din rețeaua municipiului Baia Mare, în 18 ianuarie 2016.

În municipiul Baia Mare, calitatea apei se verifică zilnic la sursă, pe fluxul tehnologic, înainte de distribuția acesteia în rețea, prin testarea în laborator a 19 parametrii fizico-chimici și microbiologici.

Pentru asigurarea calității apei potabile în rețeaua de distibutie, S.C. VITAL S.A. desfășoară zilnic programe de prelevare și testare a parametrilor  din 19 puncte de control, stabilite de comun acord cu Direcția de Sănătate Publică Maramureș.

Rezultatele analizelor sunt publice și pot fi acccesate de către consumatori pe site-ul nostru www.vitalmm.ro.

Laboratorul de analize fizico-chimice și microbiologice din cadrul S.C. VITAL S.A. desfășoară zilnic o activitate cotată la cel mai înalt nivel de competență profesională, dovadă fiind faptul că este acreditat RENAR din anul 2012. Acreditarea laboratorului garantează clienților noștri certitudinea că rezultatele obținute pentru toți parametrii de calitate ai apei potabile sunt corecte și credibile.

Pentru informații suplimentare sau alte sesizări, aveți la dispoziție꞉

- dispeceratul S.C. VITAL S.A., telefon: 0262 212 550; 215 150, 215 151, 215 152.

- Biroul Relații cu Publicul, telefon 0262 213 574, 213 575.