Procesul de actualizare a contractelor de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă și de canalizare, conform graficelor stabilite, este continuat și în luna septembrie 2016 de către societatea VITAL S.A. Prin urmare, invităm toți utilizatorii serviciilor prestate de către S.C. VITAL S.A. care dețin branșamente individuale la bloc și case care au contracte încheiate anterior lunii aprilie 2013 să se prezinte în vederea actualizării acestora.
Contractele sunt actualizate la agențiile/ sediul societății VITAL, după cum urmează:
Precizăm că actualizarea contractelor este impusă de noile dispoziții legale în vigoare în domeniul serviciului de alimentare cu apă și de canalizare.
Actele necesare actualizării contractului:
- Act de proprietate (original și copie)
- Act de identitate (original și copie)
Rugăm utilizatorii serviciilor noastre, pe cât posibil, să dea curs invitației noastre până la data de 14 octombrie 2016. Pentru detalii suplimentare privind actele necesare în vederea actualizării contractului, puteți contacta Biroul Relații cu Publicul la numărul de telefon : 0262 – 213.574 , 0262 – 213.575.
BRANȘAMENTE INDIVIDUALE:
ABONAȚI CASNICI: